понеділок, 23 травня 2022 р.

Тема 9. Все пов'язане з усім

 ЯКУ ІНФОРМАЦІЮ ВАРТО ТРИМАТИ В ТАЄМНИЦІ?

гімнастика для мозку.

Вправа 1. Знайди всі числа від 1 до 36.


Вправа 2 .Утвори нові слова, замінивши в кожному слові першу букву.

ШИШКА
ЗУМ
ГІЛКА
КОРА
РІЧКА
ПРАВА
КОСА

Спробуй скласти з усіх слів небилицю. Запиши її на аркуш або диктофон і надішли однокласникам та однокласницям і вчительці чи вчителю — здивуй їх своїми вміннями.

ПОСЛУХАЙ КАЗКУ "Обережно: незнайомці!" Як ти думаєш, про що вона? Нумо слухати разом.


Як гадаєш, чи правильно вчинила Світланка, коли допомогла бабусі?

Чи можна йти до незнайомця додому, навіть якщо він люб'язний і викликає довіру? Чому?


Чи спадало тобі на думку, що бабуся може виявитися чаклункою?

Що ти порадиш Світланці?


Чому щур вирішив допомогти Світланці?

Які риси характеру проявила дівчинка?

У казці незнайомка спочатку зображена привітною старенькою пані, а вже потім страшною чаклункою, щоб ти, як і Світланка, відразу не здогадався / не здогадалася про її лихі наміри. Насправді ті, хто мають погані наміри, уміють добре маскуватися, щоб викликати довіру дітей.

Визнач серед зображених людей тих, які можуть бути небезпечними.

Подивись мультфільм "Місія "Незнайомці"".

Яких правил слід дотримуватися, спілкуючись із незнайомцями?

У магазині, на дитячому майданчику, у транспорті поряд із тобою завжди є незнайомі люди. Вони, звісно, зайняті власними справами, але можуть чути все, що ти комусь розповідаєш. Дуже важливо, щоб ти усвідомлював/усвідомлювала: існує інформація, не призначена для чужих вух.

Щоб отримати допомогу, треба спочатку трохи заспокоїтися, навіть якщо дуже страшно та хочеться плакати. Назви свою проблему й поясни, якої допомоги потребуєш.
Змоделюй будь-яку ситуацію з тих, що зображені, разом зі своїми рідними, або з однокласниками/однокласницями. Якщо ти обереш другий варіант — то розмову можна змоделювати по телефону або за допомогою відеозв'язку в доступному тобі месенджері.