ЧИ МОЖЕ ОДНА ЛЮДИНА ЗМІНИТИ ЩОСЬ У СВІТІ?
За 2 хвилини запам'ятай пари слів.
Встанови таймер на 2 хвилини. Вмикай! Починаємо!
Африка — спека
Зима — мороз
Книжка — букви
Математика — число
Дерево — листок
Гітара — музика
Ліжко — подушка
Їжа — тарілка
Тварина — слон
Вода — море
Картина — олівець
Небо — хмара
Вимкни таймер! Запиши не підглядаючи пари слів, які запам'ятав/запам'ятала.
Перевір, чи правильно складено пари.
Порахуй кількість правильних пар.
Візьми аркуш паперу і фарби. Намалюй світ, у якому ти живеш. Надзвичайна краса!
Наприклад, я так намалював галявинку в лісі.
Поміркуй, а чи є щось у твоєму світі, що тебе засмучує. Можливо, дощик, коли тобі так хочеться гуляти, або сміття, яке хтось залишиш у парку, або зламана гойдалка на твоєму улюбленому майданчику, або…
Намалюй ці речі на своєму малюнку.
І ось такою я бачив свою улюблену галявину.
О… світ уже став не такий ідеальний і райдужний… Що ти можеш зробити, щоб змінити ситуацію? Якщо знаєш, то домалюй до об'єктів повітряні кульки — нехай відлітають, щоб світ знову засяяв своїми веселими барвами.
Уже набагато краще… Отже, ти не безпорадний / не безпорадна — можеш змінити щось у світі, і це — прекрасно!
Ти пам'ятаєш, учора ми з Тамом мандрували полем — збирали колоски? Але трапилася халепа… Хом'ячок Тут перечепився за консервну бляшанку та поранив лапку. Я вирішив допомогти другові й надав йому першу допомогу.
А як би ти вчинив/вчинила у подібній ситуації, як саме допоміг би / допомогла б своєму другу чи подрузі?
На болоті Там побачив черепаху, дуже дивну на вигляд. Відкрий підручник на сторінці 111 і роздивися фото тієї черепахи.
Як таке могло статися?
Чому пластик залишився на панцирі черепахи?
Як ти вважаєш, чи зашкодив пластик тваринці?
Що можна зробити, щоб тварини не потерпали від забруднення природи?
Подивись ролик про дівчинку, яка переймається проблемами довкілля.
А що ти можеш зробити, щоб тваринки не страждали від засмічення довкілля?