четвер, 12 травня 2022 р.

Тема 9. Все пов'язане з усім

 ЧИ МОЖЕ ОДНА ЛЮДИНА ЗМІНИТИ ЩОСЬ У СВІТІ?

За 2 хвилини запам'ятай пари слів.

Встанови таймер на 2 хвилини. Вмикай! Починаємо!

Африка — спека

Зима — мороз

Книжка — букви

Математика — число

Дерево — листок

Гітара — музика

Ліжко — подушка

Їжа — тарілка

Тварина — слон

Вода — море

Картина — олівець

Небо — хмара


Вимкни таймер! Запиши не підглядаючи пари слів, які запам'ятав/запам'ятала.

Перевір, чи правильно складено пари.

Порахуй кількість правильних пар.

Візьми аркуш паперу і фарби. Намалюй світ, у якому ти живеш. Надзвичайна краса!

Наприклад, я так намалював галявинку в лісі.

Поміркуй, а чи є щось у твоєму світі, що тебе засмучує. Можливо, дощик, коли тобі так хочеться гуляти, або сміття, яке хтось залишиш у парку, або зламана гойдалка на твоєму улюбленому майданчику, або…

Намалюй ці речі на своєму малюнку.

І ось такою я бачив свою улюблену галявину.


О… світ уже став не такий ідеальний і райдужний… Що ти можеш зробити, щоб змінити ситуацію? Якщо знаєш, то домалюй до об'єктів повітряні кульки — нехай відлітають, щоб світ знову засяяв своїми веселими барвами.

Уже набагато краще… Отже, ти не безпорадний / не безпорадна — можеш змінити щось у світі, і це — прекрасно!

Ти пам'ятаєш, учора ми з Тамом мандрували полем — збирали колоски? Але трапилася халепа… Хом'ячок Тут перечепився за консервну бляшанку та поранив лапку. Я вирішив допомогти другові й надав йому першу допомогу.

А як би ти вчинив/вчинила у подібній ситуації, як саме допоміг би / допомогла б своєму другу чи подрузі?

На болоті Там побачив черепаху, дуже дивну на вигляд. Відкрий підручник на сторінці 111 і роздивися фото тієї черепахи.


Як таке могло статися?

Чому пластик залишився на панцирі черепахи?

Як ти вважаєш, чи зашкодив пластик тваринці?

Що можна зробити, щоб тварини не потерпали від забруднення природи?

Подивись ролик про дівчинку, яка переймається проблемами довкілля.

А що ти можеш зробити, щоб тваринки не страждали від засмічення довкілля?
Зараз багато говорять про життя у стилі "еко". А ти знаєш, як це? Відкрий підручник на сторінці 112 (завдання 4) — прочитай поради української екоблогерки, які може втілити вже сьогодні кожен, хто дбає про збереження чистоти нашої планети.

Для того, щоб дбати про нашу планету, треба дбайливо ставитися до сміття. Смішно? А ось і ні! Якщо всі зошити, які ти списав/списала за рік, здати на макулатуру, то можна зберегти життя дереву. А з перероблених жуйок, наприклад, зробили кросівки. Не віриш? Дивись відео!

А як ще можна зробити сміття корисним? Пофантазуй.
Якщо в тебе виникнуть цікаві ідеї, запиши їх і поділися з рідними чи друзями. Можливо, за кілька років тобі вдасться реалізувати ці задуми

Продовж життя пляшок від шампунів чи гелів для душу, виготовивши з них акторів для лялькового театру.
Поміркуй, яку виставу покажеш рідним, які ляльки-актори тобі потрібні.
Разом з рідними підготуй виставу зі створеними персонажами.
Можеш записати відео й поділитися ним зі своїми однокласниками та однокласницями, вчителькою чи вчителем. Їм буде цікаво!

Урок завершено!

Що в тебе сьогодні вийшло найкраще?
Що здивувало?
А що тобі вже було відомо?
Молодець! Запрошуй на прем'єру вистави!

середу, 11 травня 2022 р.

  НАВІЩО ТОЧНО ВИКОНУВАТИ КРОКИ АЛГОРИТМУ?

Привіт!

Сьогодні ми часто промовлятимемо слово "алгоритм". Пригадай, чи користувався ти коли-небудь алгоритмом.

Виконай онлайн-завдання — пригадай визначення алгоритму.

https://learningapps.org/view10772440 або 
Виконай завдання 3 і 4 на сторінці 110 підручника.

Приготуй за алгоритмом оладки з яблуками.

Сфотографуй свою роботу.
Трохи похвались — надішли однокласникам та однокласницям, своїй вчительці / своєму вчителю.
Пригости своїх рідних і відпочинь трошки.



вівторок, 10 травня 2022 р.

Тема 9. Все пов'язане з усім

 ЧОМУ ДОБРІ ВЧИНКИ ВАЖЛИВІ?

 Розшифруй метаграми — особливі віршовані загадки: у слові замінюють одну літеру, від чого утворюється зовсім інше слово.




Пригадай персонажів учорашньої пригоди та виконай завдання  на сторінці 109 підручника.


Наші вчинки у пригоді були і гарними, і поганими. Можливо, і з тобою таке траплялося? Пригадай різні ситуації та виріши, які вчинки добрі, а які — ні.

Виконай інтерактивну вправу за посиланнямhttps://learningapps.org/view6207393

або QR-кодом




понеділок, 9 травня 2022 р.

Тема 9. Все пов'язане з усім

 ПРО ЖАБУ ДУШКУ ТА ХОМ'ЯЧКІВ-СУСІДІВ

Прочитай нову пригоду про нас — "Про жабу Душку та хом'ячків-сусідів". Якщо хочеш, можеш послухати її, але тоді слідкуй очима за текстом. Відкривай підручник на сторінці 108.


Який настрій у тебе після слухання пригоди?

Як автору вдалося його створити?

Який уривок із тексту тебе найбільше зацікавив? Прочитай його друзям виразно вголос.

Перевіримо, наскільки уважно ти читав/читала текст — відкрий робочий зошит на сторінці 57 і виконай завдання