вівторок, 20 вересня 2022 р.

ТИЖДЕНЬ 3. ПРИГОДА 3. Куди вирушати далі?

 1. Емоційне налаштування

1.Психогімнастика “Усміхніться”.

Порадійте сонечку! (Діти усміхаються і піднімають жовті смужки.)

Усміхніться небу! (Піднімають смужки блакитного кольору.)

Порадійте зеленій травичці! (Піднімають зелені смужки.)

Усміхніться деревцю! (Піднімають смужки коричневого кольору.)

2.Мотивація.

Прочитайте, що ми робитимемо на уроці.

➠  дізнаюсь щось нове і цікаве.

➠  буду використовувати свої знання

➠  буду вчитися доводити власну думку.

 ➠  буду виконувати різні види робіт.

 ➠  буду працювати з друзями.

2. Проблемні запитання

Одного разу жевжики замислилися, чи потрібно планувати подорож.

Чи можна придумати маршрут мандрівки й одразу ж вирушати у подорож?

Поміркуйте і поясніть жевжикам, чому подорож потрібно планувати.

3. Планування подорожі

1.Поради досвідчених мандрівників (підр. с. 26, завд. 2).

Номул зацікавився Вінниччиною і запропонував друзям спланувати подорож. Він знайшов поради досвідчених мандрівників. Прочитайте їх.

Доповніть поради власними міркуваннями.

2.Визначення погоди і температури повітря (зош. с. 12, завд. 1).

Олеся вирішила спланувати подорож, у яку збирається разом із рідними. Насамперед дівчинка вирішила дізнатися, яка погода. Вона подивилася у вікно, а потім на термометр. Він показував +10°С.

Перевіримо, яка температура повітря за нашим вікном.

Позначте температуру на намальованому термометрі.

Чи можна нам збиратися у подорож за такої погоди?

3.Визначення тривалості події (зош. с. 12, завд. 2).

Батько Олесі теж готується до цієї подорожі. Він уже придбав квитки на поїзд із Києва до Вінниці. Розгляньте уважно квиток і визначте, скільки часу триватиме мандрівка поїздом.


4.Вправа “Знайди помилки” (зош. с. 12, завд. 3).

Готуючись до поїздки на Вінниччину, Олеся зібрала інформацію про визначні місця й підготувала для сім’ї плакат.

Розгляньте уважно плакат дівчинки і знайдіть помилки, яких вона припустилася.

Запишіть повідомлення дівчинки без помилок.

4. Віртуальна подорож Вінниччиною

1.Визначення місця подорожі (див. роздруківку “Місце подорожі”).

Жевжики уважно вислухали ваші судження й уміло спланували свою подорож Вінницькою областю. І сьогодні також запрошують нас у цікаву та захопливу подорож. До якого ж міста? Нумо, розшифруємо.

Подивіться на світлину. Як ви гадаєте, що це за споруда?

Як думаєте, чому жевжики спланували свою подорож саме до цього міста?

Отже, ми разом із жевжиками завітаємо до єдиного в Україні музею “Українська витинанка” у Могилеві-Подільському.

2.Робота з мапою Вінницької області (див. роздруківку “Мапа Вінницької області”).

Знайдіть на мапі місто Могилів-Подільський. Це — районний центр Вінницької області.

Розгляньте мапу Вінницької області. З якими районами межує Могилів-Подільський район?

3.Символіка міста (див. роздруківку “Символіка міста Могилева-Подільського”).

Кожне місто має свою символіку. Подивіться на герб Могилева-Подільського.

Що на ньому зображено? Як ви гадаєте, що це може символізувати?

4.Віртуальна екскурсія вулицями міста Могилева-Подільського.

Подивимося разом із жевжиками на вулиці міста з висоти пташиного польоту. Ви побачите, яке гарне це місто.

Що вас вразило під час подорожі вулицями міста?