Дистанційні уроки
за підручником “Я досліджую світ” для 3 класу
(О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко)
Хочеш збільшити шрифт? Тримай натиснутою клавішу Ctrl та крути колесо мишки.
Коли тобі стане зручно читати, відпусти Ctrl і розпочинаймо урок!
ТЕМА 4. Енергія
ТИЖДЕНЬ 14. ПРИГОДА 1. Зелепуха прокидається
УРОК 1. У пошуках мінералу.
Що робити, якщо відчуваєш брак енергії?
Підготуйте до уроку
- підручник О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко “Я досліджую світ” 3 клас (частина 1);
- робочий зошит № 1 “Я досліджую світ”;
- звичайний зошит;
- роздруківки “Входження у світлину”, “Адміністративна мапа України”, “Символіка АР Крим”, “Мапа корисних копалин України”, “Кварц”, “Хмара слів «Кварц»”, “Використання кварцу”, “Саморефлексія”.
ХІД УРОКУ
1. Емоційне налаштування
1 | Привітання-кодування. Продовжимо розширювати можливості привітання. Пропоную вам привітатися закодованим ритмом. Кожен із вас проплескує долонями веселий ритм, записує на аудіо чи відео, надсилає однокласникам чи однокласницям. Вони уважно слухають і повторюють цей ритм-кодування. Так ми з вами створимо чудове ритмічне привітання-кодування. |
2 | Гра “Зимовий алфавіт”.
Створіть онлайн-групу та пограйте у гру “Зимовий алфавіт”. Умови гри дуже прості. Один називає букву, а другий називає слово, яке починається на цю букву, і пояснює, як воно пов’язане із зимою. Наприклад, буква “в” — вітер, бо взимку часто дують сильні вітри, або варення — у холодні зимові дні приємно пити чай з варенням, буква “с” — сонце, бо взимку воно мало гріє і дає тепла, але під його променями яскраво сяє сніг тощо. |
2. Входження у світлину
| Розгляньте світлину (див. роздруківку “Входження у світлину”). Що зображене на ній?
|
3. Повідомлення теми уроку
1 | Передбачення теми.
|
2 | Повідомлення теми уроку. Наша мандрівка Україною разом із жевжиками триває. Завітаємо до Криму, дізнаємося, чим славиться ця місцина і яке нове завдання отримали жевжики. |
4. Пригода 2. Як дізнатися, що шукати?
1 | Читання уривку (підр. с. 120).
Прочитайте діалог, який відбувся між персонажами після втечі від Зелепухи, в особах. Намагайтеся передати емоційний стан кожного з них.
|
2 | Вправа “Обери правильну відповідь” (зош. с. 55, завд. 1). Пригадайте події, про які йдеться у прочитаному уривку, та оберіть правильні варіанти відповідей. |
5. Віртуальна подорож Кримським півостровом
1 | Робота з мапою України (див. роздруківку “Адміністративна мапа України”).
Крим, Кри́мський піво́стрів, раніше Таврія, Газарія — півострів на північному узбережжі Чорного моря, з північного сходу омивається Азовським морем. Розташований на півдні України та охоплює Автономну Республіку Крим, Севастополь і частково південь Херсонської області. ЗАВАНТАЖИТИ РОЗДРУКІВКУ |
2 | Робота з контурною мапою (зош. с. 55, завд. 5). Знайдіть на контурній мапі Автономну Республіку Крим і зафарбуйте її. Позначте місто Сімферополь. |
3 | Символіка АР Крим (див. роздруківку “Символіка АР Крим”).
Герб являє собою варязький щит, на якому в червоному полі зображений повернений вправо срібний грифон, що тримає в лапі розкриту мушлю з блакитною (лазуровою) перлиною. Щит з обох боків підтримується двома білими мармуровими колонами. Навершям щита є зображення золотого сонця, що сходить. Під щитом розташована синьо-біло-червона (кольорів Прапора Автономної Республіки Крим) девізна стрічка з написом російською мовою “Процветание в единстве” (українською — “Процвітання у єдності”). ЗАВАНТАЖИТИ РОЗДРУКІВКУ |
4 | Перегляд відео “Крим. Подорож до Криму”.
|
5 | Робота з мапою корисних копалин (див. роздруківку “Мапа корисних копалин України”).
У надрах Кримського півострова містяться промислові родовища багатьох корисних копалин, але найбільше значення мають залізні руди, родовища будівельних і флюсових вапняків, соляні багатства озера Сиваш, а також родовища природного газу в рівнинному Криму та в Каркінітській затоці. ЗАВАНТАЖИТИ РОЗДРУКІВКУ |
6. Фізкультхвилинка
7. Історія кварцу
1 | Вправа “Розшифруй” (зош. с. 55, завд. 2). Кара-Даг — гірський масив у Кримських горах. Це давно згаслий вулкан. Він діяв тоді, коли нашу планету населяли динозаври. У його надрах залягає понад 100 мінералів. Найвідоміший із них той, що жевжики поклали собі у скриню. Обчисліть вирази. Зіставте результати з ключем і довідайтеся, який мінерал знайшли жевжики в Криму.
|
2 | Перегляд відео “Цікаво знати”.
Довідка (див. роздруківку “Кварц”). Кварц — найпоширеніший мінерал, що міститься на поверхні Землі. Цей мінерал можна знайти в багатьох країнах світу. Він дуже стійкий до механічного та хімічного вивітрювання, ця довговічність робить його головним мінералом гірських вершин. Кварц є одним із найкорисніших натуральних матеріалів. Його користь може бути пов’язана з його фізичними та хімічними властивостями. Кварц має незвичайні електричні властивості, а ще він термостійкий (майже не змінюється при нагріванні або охолодженні). Це робить його цінним для виробництва електронних приладів. Блиск і колір роблять кварц напівдорогоцінним камінням, а також він може бути сировиною для виготовлення скла. З кварцу роблять чудові прикраси. Популярні сорти кварцу, які широко використовуються для ювелірний виробів —аметист, цитрин, рожевий кварц та авантюрин. Агат і яшма також є різновидами кварцу. ЗАВАНТАЖИТИ РОЗДРУКІВКУ |
3 | Хмара слів “Кварц” (див. роздруківку “Хмара слів «Кварц»”).
|
4 | Чи знаєте ви, що...
|
5 | Вправа “Істинні, хибні” (зош. с. 55, завд. 3). Позначте символом ➕ істинні твердження, а ➖ — хибні. |
6 | Де людина використовує кварц? (див. роздруківку “Використання кварцу”). Розгляньте світлини і поясніть, де людина використовує кварц. ЗАВАНТАЖИТИ РОЗДРУКІВКУ |
7 | Сенкан “Кварц” (зош. с. 55, завд. 4). Складіть і запишіть сенкан зі словом “кварц”. Зразок: Кварц
|
8. Підсумок
1 | Рефлексія.
|
2 | Вправа “Продовжте речення” (див. роздруківку “Саморефлексія”). ЗАВАНТАЖИТИ РОЗДРУКІВКУ |
У конспекті уроку використано матеріали Тетяни Гуркіної