https://svitdovkola.org/3/lessons/14.3
Дистанційні уроки
за підручником “Я досліджую світ” для 3 класу
(О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко)
Хочеш збільшити шрифт? Тримай натиснутою клавішу Ctrl та крути колесо мишки.
Коли тобі стане зручно читати, відпусти Ctrl і розпочинаймо урок!
ТЕМА 4. Енергія
ТИЖДЕНЬ 14. ПРИГОДА 1. Зелепуха прокидається
УРОК 3. Відновлюємо енергію.
Що робити, якщо відчуваєш брак енергії?
Підготуйте до уроку
- підручник О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко “Я досліджую світ” 3 клас (частина 1);
- робочий зошит № 1 “Я досліджую світ”;
- роздруківки “Наша енергія”, “Наведи малюнок”;
- звичайний зошит.
ХІД УРОКУ
1. Емоційне налаштування
| Вітання “Усміхніться”. Читайте вірш та усміхайтеся й до предметів відповідних кольорів торкайтеся. Усміхніться сонечку
|
2. Робота з проблемним питанням
| Об’єднайтеся в онлайн-групи. Кожна група отримає картку, на якій описано різні життєві ситуації. Прочитайте описи ситуацій. Обведіть зеленим кольором ті, у яких ви відчуваєте, що отримуєте енергію, а червоним — коли втрачаєте (див. роздруківку “Наша енергія”).
|
3. Повідомлення теми уроку
| Живі організми ростуть, розвиваються, рухаються, розмножуються, реагують на зміни навколишнього середовища. Для підтримання життєдіяльності організму потрібна енергія. Де беруть її живі організми і що робити, якщо відчуваєш брак енергії? З’ясуємо це на сьогоднішньому уроці разом із жевжиками. |
4. Робота з діаграмою
| Номул сказав, що не піде на пошуки кварцу, оскільки відчув, що йому бракує енергії. Друзі занепокоїлися й вирішили дізнатися, як поводяться люди в таких ситуаціях. Блискавка подала результати опитування у вигляді діаграми. Розгляньте її (підр. с. 121, завд. 1). Чи збігається найзвичніший для вас спосіб відновлення енергії з найбільш популярним?
Відомо, що люди не бачать жевжиків. Пофантазуйте, у який спосіб Блискавка могла здійснити дослідження. Завдання “Істинні — хибні” (за діаграмою) Розгляньте діаграму й визначте, яке судження істинне, а яке — хибне.
Придумайте свої істинні та хибні твердження за діаграмою. |
5. Вправа “Збір інформації”
| Розпитайте своїх однокласників та однокласниць, що вони роблять, коли відчувають брак енергії. Результати опитування запишіть (зош. с. 56, завд. 1). |
6. Математичні смаколики
| Марійка купила для друзів смаколики. Виконайте обчислення й дізнайтеся, що обрав Ян, якщо результат виразу, записаного поряд, дорівнює 83 (підр. с. 121, завд. 2). |
7. Вправа “Наведи малюнок”
| Наведіть контур малюнка обома руками. Розфарбуйте його (див. роздруківку “Наведи малюнок”). ЗАВАНТАЖИТИ РОЗДРУКІВКУ |
8. Фізкультхвилинка “Скік та скок”
| Порухайтеся разом із Ронікою, наповніть себе енергією. |
9. Вправа “Вежа енергії”
| Запишіть у вежу способи відновлення енергії, які ви зазвичай застосовуєте (зош. с. 56, завд. 2). |
10. Вправа “Обчисли вирази”
| Розв’яжіть вирази й розфарбуйте зображення відповідними кольорами (зош. с. 56, завд. 3).
|
11. Рухливі ігри
| Ігри знімають напруження, дають перепочити нервовій системі, а рухливі ігри мають ще й профілактичний ефект. Адже тренують різні групи м’язів, поліпшують мозковий кровообіг. Найкращий час для таких ігор — перерва. Жевжики пропонують розучити декілька ігор, у які ви зможете грати на перервах і заряджатися енергією. Поміркуйте з ким ви можете пограти у рухливі ігри. Наприклад такі. ДЗЕРКАЛО Діти об’єднуються в пари і стають одне навпроти одного. У парі один із гравців виконує роль дзеркала, повторюючи всі рухи свого напарника. |
“САЙМОН КАЖЕ…” Один із гравців — Саймон, який віддає команди (підстрибнути, підняти ліву руку, торкнутися щічок тощо), решта дітей їх виконують. Проте, виконувати треба лише ті, що починаються словами “Саймон каже…”. Саймон має спеціально час від часу пропускати ці слова, щоб заплутати учасників. Вибувають гравці, які виконали команду останніми, неправильно чи коли на початку не було фрази “Саймон каже”. Гравець, який лишається в кінці, стає переможцем. | |
ЧЕРВОНИЙ, ЖОВТИЙ, ЗЕЛЕНИЙ! Ведучий показує послідовно зелену, жовту й червону картки, поступово збільшуючи темп гри. У відповідь на зелену картку клас починає бігти на місці. На жовту — імітує уповільнену зйомку. На червону — завмирає. Вибувають із гри ті, що не встигли виконати команду або поворушилися під час “червоного світла”. |
12. Підсумок
| Рефлексія.
|
У конспекті уроку використано матеріали Тетяни Гуркіної