https://svitdovkola.org/3/lessons/12.7
Дистанційні уроки
за підручником “Я досліджую світ” для 3 класу
(О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко)
Хочеш збільшити шрифт? Тримай натиснутою клавішу Ctrl та крути колесо мишки.
Коли тобі стане зручно читати, відпусти Ctrl і розпочинаймо урок!
ТЕМА 3. Чарівні перетворення
ТИЖДЕНЬ 12. ПРИГОДА 4. Крихка знахідка
УРОК 7. Підсумковий урок з теми “Чарівні перетворення”.
Перевір себе
Підготуйте до уроку
- робочий зошит № 1 “Я досліджую світ”;
- звичайний зошит;
- мікрофон;
- аркуші для вправи “Факти та вигадки»;
- ножиці, кольорові олівці, клей;
- роздруківки “Життєвий цикл метелика”, “Незакінчене речення”;
- чай, склянки, лимонна кислота, сода для дослідження.
ХІД УРОКУ
1. Емоційне налаштування
1 | Вправа “Я — сонце”. Привітаймося із сонячними промінцями і перетворімося на маленькі сонечка. “Я — маленьке сонце. Я прокидаюся. Я вмиваюся. Я розчісую свої промінці й піднімаюся вільно та урочисто. Я — велика куля. У мене є багато тепла і світла. Я — велике сонце. Я дарую своє тепло всім: небу, хмаркам, річці, полям, тваринам, людям. Я усміхаюся через те, що маю таке щастя — дарувати тепло.”
|
2 | Вправа “Мікрофон”. Продовжте речення “Я сьогодні…” і розкажіть про себе. Наприклад: “Я сьогодні веселий, бо не спізнився до школи” або “Я сьогодні впевнена, що дізнаюся щось нове”. Свою розповідь запишіть на відео чи диктофон. Потім можете дати послухати своїм рідним. |
2. Повідомлення теми
| Жевжики з нетерпінням чекають продовження мандрівки Україною. Але для того, щоб мандрувати далі, маємо пригадати наші подорожі впродовж місяця й узагальнити знання, які ми здобули. |
3. Узагальнення й систематизація знань
1 | Вправа “Факти та вигадки”. За 5–7 хвилин складіть список тверджень з теми, у якому будуть і факти, і вигадки. Після уроку можете зателефонувати своїм однокласникам і перевірити, чи зможуть вони зрозуміти де факти, а де вигадка. |
2 | Поповнення скриньки жевжиків. Ми з вами побували в Запорізькій, Закарпатській, Івано-Франківській та Київській областях. Щоразу жевжики поповнювали свою скарбничку чимось цінним. Пропоную додати до скриньки скарби, які допоможуть нам пригадати й розповісти про наші подорожі.
|
4. Чарівні перетворення тривають
1 | “Розгадай чайнворд” (зош. с. 49, завд. 1). Розгадайте чайнворд. Із виділених букв утворіть слово — назву тварини, у житті якої відбуваються чарівні перетворення. Пригадайте, які саме. (Метелик) |
2 | Перегляд відео “Життєвий цикл метелика”. Перегляньте відео й перевірте правильність ваших розповідей щодо чарівних перетворень метелика.
|
3 | Перегляд відео “Народження метелика”.
|
5. Фізкультхвилинка “Україно, ми твоя надія”
6. Чарівні перетворення з чаєм
| Перегляд відео “Цікавий дослід з чаєм”.
|
7. Рефлексія
|
1 | Вправа “Оціни” (зош. с. 49, завд. 2). Оцініть, наскільки добре ви виконали завдання. |
2 | Вправа “Продовж речення” (зош. с. 49, завд. 3). Продовжте речення: Цього місяця я зробив / зробила для себе такі відкриття… |
3 | Продовжте речення (див. роздруківку “Незакінчене речення”). ЗАВАНТАЖИТИ РОЗДРУКІВКУ |
У конспекті уроку використано матеріали Тетяни Гуркіної