Дистанційні уроки
за підручником “Я досліджую світ” для 3 класу
(О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко)
Хочеш збільшити шрифт? Тримай натиснутою клавішу Ctrl та крути колесо мишки.
Коли тобі стане зручно читати, відпусти Ctrl і розпочинаймо урок!
ТЕМА 6. Світ невидимий
ТИЖДЕНЬ 20. ПРИГОДА 1. Жевжики-рятувальники
УРОК 1. Пригоди бувають різними.
Як побачити невидимий світ?
Підготуйте до уроку
- підручник О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко “Я досліджую світ” 3 клас (частина 1);
- робочий зошит № 1 “Я досліджую світ”;
- роздруківки “Третій зайвий”, “Розмалюй”;
- звичайний зошит;
- кольорові олівці.
ХІД УРОКУ
1. Емоційне налаштування
Вітаю! Жевжики вітають вас! |
Добрий день вам, любі малятка! Передайте привітання і свою усмішку сусідові / сусідці. Напишіть привітання у смартфоні та надішліть у загальну групу у Вайбер. За бажання додайте смайлик або стікер. |
2. Гра “Так — ні”
| Послухайте висловлювання і визначте, чи згодні ви з ними. У кожної пори року свої сюрпризи. Лютий — другий місяць зими. У природі існують невидимі ланцюжки. Дятел — санітар лісу. Одеса — місто гумору. В Україні є унікальне місце — “Українська Венеція”.
Зателефонуйте друзям / подругам і поспілкуйтеся з ними з приводу цих тверджень. Розкажіть, з якими твердження ми ви погоджуєтеся, а з якими — ні. Поясніть, чому. Поцікавтеся, яку думку мають ваші друзі / подруги. |
3. Вправа “Третій зайвий”
| Закресліть кожну третю букву і дізнаєтесь, над якою темою будемо працювати протягом місяця (див. роздруківку “Третій зайвий”). ЗАВАНТАЖИТИ РОЗДРУКІВКУ |
4. Повідомлення теми, над якою працюватимемо протягом місяця
| Мандрівка нашою Батьківщиною з кумедними жевжиками триває. Цього місяця разом із жевжиками ви “мандруватимете” Одеською, Полтавською та Рівненською областями. Дорогою ви з’ясуєте, що таке ланцюги живлення, і навчитеся їх складати. Також пригадаєте, як поводитися з безпритульними тваринами, і дізнаєтеся, як чинити в разі булінгу. А ще разом з однокласниками та однокласницями виготовите лепбук і зліпите снігові скульптури. У лютому ви шукатимете відповіді на такі запитання:
|
5. Входження в картину
| У кожної пори року свої сюрпризи, кожна — чарівниця, яка показує нам свої дива. Та чи завжди ми їх бачимо? Спробуйте вдихнути свіже зимове повітря, пройтися вулицею і знайти якомога більше див. Звісно, для когось щось диво, а для когось — звичайне явище, тому будьте готові захистити своє диво — пояснити, що саме дивовижного побачили (підр. с. 26-27).
Запишіть відповіді на запитання до картини на диктофон. У вільний від уроку час послухайте свої записи разом із рідними. Обговоріть із ними свої відповіді. Поцікавтеся, чи згодні вони з вами, що думають з цього приводу. |
6. Вправа “Визнач шлях”
| Єва вийшла досліджувати невидимий світ лісу. Визначте шлях, яким пройде дівчинка, якщо рухатиметься по комірках із виразами, результат яких дорівнюватиме 240 (зош. с. 14, завд. 1). Зателефонуйте друзям / подругам і поцікавтеся, чи однаково ви визначили маршрут Єви. |
7. Вправа “Збери слово”
| Прочитайте першу літеру в першому слові, другу — в другому і так далі й дізнайтеся, який прилад Єва взяла із собою до лісу. Провідміняйте слово — назву цього приладу (зош. с. 14, завд. 2). Сфотографуйте завдання. Надішліть учителю / учительці на перевірку. Якщо виникнуть труднощі, попросіть допомоги в дорослих, які в цей час можуть бути вдома. Словничок Лупа або збільшувальне скло — прилад для розглядання дрібних деталей. |
8. Фізкультхвилинка “Перший сніг”
| Порухайтеся та потанцюйте разом зі сніговиками. |
9. Вправа “Швидко полічи”
| Єва вийшла з дому о 10 годині 10 хвилин, Максим — через 30 хвилин після Єви, а Орест — через 10 хвилин після Максима. О котрій годині вийшли з дому Максим і Орест? Наклейте відповідні наліпки біля кожної дитини (зош. с. 14, завд. 3). |
10. Робота над змістом уривка “Жевжики-рятувальники”
1 | Читання уривка. Щоб дізнатися, куди ми сьогодні вирушимо разом із жевжиками, прочитайте цікаву пригоду, яка сталася з нашими друзями (підр. с. 28). Зараз, на жаль, ваші друзі не поряд. Проте ви можете самостійно прочитати уривок, записати у звичайний зошит запитання, зателефонувати друзям / подругам, поставити їм запитання й послухати відповіді на них. Чи всі відповіді були правильними? Знайдіть спосіб, як можна разом почитати уривок і поставити запитання за змістом прочитаного. |
2 | Вправа “Дайте відповідь”.
У вільний від уроку час розкажіть про пригоди жевжиків рідним і поясніть свої відповіді на запитання. |
3 | Вправа “Три запитання”. Сформулюйте й запишіть три запитання за змістом уривка (зош. с. 15, завд. 1). Сфотографуйте запитання та надішліть фото своїм друзям / подругам. Поцікавтеся, які відповіді вони дали на ваші запитання. Легкими чи складними для них були ваші запитання? |
4 | Вправа “Чи уважно ти читаєш?”. ВИКОНАТИ ОНЛАЙН-ЗАВДАННЯ |
11. Вправа “Розмалюй”
| Кому всміхається русалонька? (див. роздруківку “Розмалюй”). ЗАВАНТАЖИТИ РОЗДРУКІВКУ |
12. Підсумок
| Рефлексія.
У вільний від уроку час поспілкуйтеся з рідними. Розкажіть їм, де мандруватимете протягом місяця. |
У конспекті уроку використано матеріали Тетяни Гуркіної