Дистанційні уроки
за підручником “Я досліджую світ” для 3 класу
(О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко)
Хочеш збільшити шрифт? Тримай натиснутою клавішу Ctrl та крути колесо мишки.
Коли тобі стане зручно читати, відпусти Ctrl і розпочинаймо урок!
ТЕМА 4. Енергія
ТИЖДЕНЬ 15. ПРИГОДА 3. Зимові клопоти
УРОК 1. Деркульський кінний завод.
У чому сила роду?
Підготуйте до уроку
- підручник О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко “Я досліджую світ” 3 клас (частина 1);
- звичайний зошит;
- танграм;
- роздруківки “Хмара слів «Коні»”, “Обери”, “Шаблон коня”;
- матеріал для творчої роботи (аркуші картону, клей ПВА, нитки для в’язання різних кольорів, ножиці).
ХІД УРОКУ
1. Емоційне налаштування
| Бажаю вам бути на уроці уважними, активними, кмітливими, винахідливими. Бажаю вам відчути радість і задоволення від роботи. Нехай цей урок дасть вам міцні знання і чудовий настрій. Сьогоднішній наш девіз такий: Видумуй, пробуй і твори! |
2. Вправа “Пастухи і мисливці”
| Щоб наша мандрівка була успішною, треба пригадати раніше здобуті знання.
|
3. Повідомлення теми
Як ви думаєте, які тварини були раніше — свійські чи дикі? Поясніть свою думку. | |
| Загадка. Відгадайте загадку і дізнайтеся, про яку свійську тварину ми говоритимемо під час нашої мандрівки Луганщиною. Здавна людям помагає,
|
4. Хмара слів “Коні”
| Пригадайте, що ви знаєте про коней. Протягом 2-3 хвилин запишіть слова до хмари слів (див. роздруківку “Хмара слів «Коні»”).
|
5. Перегляд відео “Неймовірні факти про коней”
| Ще з прадавніх часів коні вірно служать людям. Вони завжди виконували найтяжчу роботу, а в бойових походах нерідко й рятували своїх господарів. Про красу, силу, благородство коней складено багато пісень і легенд. А як гарно вони скачуть — очей не відведеш! Швидкість їхнього бігу порівнюють зі швидкістю вітру — уявляєте? Подивіться і обговоріть відео.
|
6. Фізкультхвилинка “Руханка з тваринками”
| Час нам трохи відпочити. Повторюйте веселі рухи за тваринками. |
7. Математичне завдання
| Пригадайте, з якою знахідкою пов’язані ці тварини (підр. с. 132, завд. 1). У пошуках підкови жевжики познайомилися з Борисом. Хлопчик запросив гостей до себе й запропонував зігрітися чаєм із “Шахтарським тортом”. На скільки частин треба розрізати торт, якщо, окрім Бориса і жевжиків, до чаювання приєднаються ще двоє братів хлопчика? |
8. Вправа “Фантастичні ідеї”
| Борис — третьокласник. Він здивувався, коли побачив жевжиків, про пригоди яких читає на уроках “Я досліджую світ”. А ще більше хлопчика вразило те, що вони пили чай і не скощулювалися. Назвіть 2–3 найбільш фантастичні пояснення таких подій. |
9. Робота з танграмом
| За зразком викладіть зображення коня з деталей танграма (підр. с. 132, завд. 1).
|
10. Віртуальна подорож на Деркульський кінний завод
| Номул показав Борисові підкову та запитав, чому саме її треба було знайти на Луганщині. Хлопчик розповів, що тут розташований найстаріший в Україні Деркульський кінний завод, і запропонував туди поїхати.
|
11. Вправа “Хто зайвий?”
| Який кінь зайвий? Чому? Обґрунтуйте свої міркування (підр. с. 132, завд. 3). |
12. Вправа “Обери”
| Дорогою Борис розповів, що три покоління чоловіків у його родині доглядають коней на заводі. Хлопчик теж любить цих тварин: від спілкування з ними він сповнюється енергією. Обведіть ті риси характеру, які мають бути притаманні людям, що доглядають коней (підр. с. 133, завд. 4) (див. роздруківку “Обери”). |
13. Робота з віршем
| Прочитайте вірш у онлайн-парах одне одному.
Вподобав Гриць собі лоша Олесь Лупій
|
14. Творча робота
| На згадку про таку чудову мандрівку створіть аплікацію за допомогою ниток (див. роздруківку “Шаблон коня”). Роздрукуйте шаблон коня або намалюйте його. Наріжте дрібно нитки для в’язання. Нанесіть клей на тулуб і посипте нарізаними нитками. Так само робіть копита. Хвіст і гриву викладіть нитками. Після того, як клей підсохне, треба струсити зайві нитки. ЗАВАНТАЖИТИ РОЗДРУКІВКУ |
15. Підсумок
| Рефлексія.
|
У конспекті уроку використано матеріали Тетяни Гуркіної